Medyczny Tag Książkowy


Za nominację serdecznie dziękuję Wiktorii z bloga Oxu-czytanie.

1. Anestezjologia – książka tak nudna, że prawie Cię uśpiła.


Książką, która prawie mnie uśpiła, a nawet uśpiła jest Ten jeden rok Gayle Forman. O ile pierewszy tom tej duologii podobał mi się, to drugii okazał się strasznie nudny, praktycznie nic się działo i niesamowicie mnie ta książka wymęczyła.

2. Diagnoza – smutna książka.


Niezwykle smutną książką jest powieść Diane Setterfield Człowiek, którego prześladował czas. Czytałam ją już dość dawno, jednek jedyne uczucie, jakie kojarzy mi się z tą książką, jest właśnie smutek. Ta powieść nie wzruszyła mnie, nie doprowadziła do łez, nie działo się również w niej nic ciekawego, a podczas czytania było mi jedynie strasznie przykro z powodu rozgrywających się w niej wydarzeń.


3. Zawał – książka z nagłym zwrotem akcji.


Zdecydowanie Złoty Syn Pierca Browna, ale nie myślcie sobie, że to tylko jeden, bo ta książka prawie w całości składa się z nieoczekiwanych zwrotów akcji.

4. Dentysta – książka, której szczerze nie lubisz.


Szczerze nie lubię Brudnego szmalu Dennisa Lehane'a, którego twórczość wszyscy tak wychwalali, a mnie ta książka wcale nie porwała.


5. Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta... – książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią.


Taką śmierć znajdziecie w książce Marie Lu Malfetto. Mroczne piętno. Naprawdę nie mogłam, a raczej nie chciałam dopuścić do siebie myśli, że jedna z moich ulubionych postaci umrze, dlatego tak, uznaję, że była to niespodziewana śmierć, z którą nadal się nie pogodziłam.

6. Operacja – książka, podczas której wstrzymywałaś oddech ze zdenerwowania i napięcia.


Do tej kategorii idealnie pasuje Miasto Szkła mojej ukochanej Cassandy Clare, ponieważ przy czytaniu tej książki nie wiedziałam, co mam ze sobą zrobić. Siedziałam jak na szpilkach, a kartki przewracałam wręcz błyskawicznie.

7. Pobieranie krwi – krwawa książka!


Jeśli nie lubicie pobrań krwi, to koniecznie sięgnijcie po Grę o tron, tam macie jej pod dostatkiem.

8. Komu lekarstwo? – książka z gorzkim zakończeniem.


Jest to zdecydowanie Kosogłos, czyli finał dobrze znanej trylogii Igrzyska Śmierci.

9. Zawroty głowy – książka ze świetnym wątkiem miłosnym.


Świetny wątek miłosny znajdziecie na pewno w książce Lato koloru wiśni. Wielokrotnie już pisałam, że dawno tak bardzo nie śmiałam się przy czytaniu jakiejś powieści, jak przy Carinie Bartsch.

10. Rozprzestrzeniająca się zaraza, czyli kogo tagujesz?  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka