The 100 Book Tag


Wkręciłam się ostatnio w robienie tagów, dlatego z okazji premiery trzeciego sezonu serialu The 100, którego nie mogłam się oczywiście doczekać postanowiłam zrobić dla Was tag z nim związany. Jego autorką jest Sylwia z bloga Moje spojrzenie na kulturę. 

1. Clarke - bohater, który ma zdolności przywódcze.


Zdolnościami przywódczymi zdecydowanie wyróżnia się Jaxon z serii Czas Żniw Samanthy Shannon. Genialny, cudowny Jaxon, którego z nie do końca wiadomych przyczyn uwielbiam.


2. Finn - książka, którą porzuciłaś na rzecz innej.


Nie przychodzi mi do głowy żadna książka, którą porzuciłam, czyli w moim rozumieniu odłożyłam i do niej nie wróciłam, bo wpadła w moje ręce inna. Kiedy jednak podczas, gdy czytałam Księcia Cierni, przybyła do mnie Zima koloru turkusu przerwałam lekturę i zabrałam się za powieść Cariny Bartsh, jednak po jej skończeniu kontynuowałam moją przygodę z twórczością Marka Lawrenca.


3. Bellamy - książka, która na początku nie przypadła Ci do gustu, a później całkowicie Cię pochłonęła.


Początkowo do gustu nie przypadła mi książka Ogień i Woda Victorii Scott. Główna bohaterka strasznie mnie irytowała, a akcja nie wciągnęła jakoś szczególnie. Kiedy jednak Tella w końcu się zmieniła, narracja uległa poprawie, a akcja nabrała tempa, książka pochłonęła mnie niesamowicie i już nie mogę doczekać się kolejnego tomu.


4. Octavia - Bohater, który przeszedł ogromną metamorfozę.


W większości książek, które czytam, bohater przechodzi wewnętrzną przemianę, a jedną z takich książek jest niedawno skończona przeze mnie powieść Carol Rifka Brunt Powiedz wilkom, że jestem w domu, w której główna bohaterka June dojrzewa i zmienia swój sposób patrzenia na świat.


5. Abby - ulubiona książkowa matka.


Nie zadziwię Was zbytnio, ponieważ moją ulubioną książkową matką jest oczywiście Molly Weasley z Harry'ego Pottera.

6. Mount Weather - książka, którą chciałaś jak najszybciej skończyć.


Jak najszybciej chciałam skończyć Ten jeden rok Gayle Forman, ponieważ książka niesamowicie mi się dłużyła i ciągle przy nie przysypiałam, ale nie ma się co dziwić, bo jest niesamowicie nudna.


7. Żniwiarze - książka, w której wykonano jakiś zabieg na bohaterach.


Jedyna książka, jaka przychodzi mi teraz na myśl to Red Rising. Złota Krew Pierca Browna, ale oczywiście nie zdradzę, jaki to był zabieg i na kim go przeprowadzono, ponieważ nie chcę odbierać Wam przyjemności z odkrycia tego samodzielnie.

8. Finlarke - książka, po której długo nie mogłaś się pozbierać.


Chyba najbardziej nie mogłam się pozbierać po Mechanicznej Księżniczce. Ta książka złamała moje serce, podeptała je, a potem się śmiała. Przez kilka dni po jej skończeniu trwałam w stanie otępienia, a kiedy z niego wyszłam i tak nie mogłam przestać o niej myśleć.

9. Bellarke - książka, której kontynuacji nie możesz się doczekać.



Najbardziej nie mogę doczekać się trzeciego tomu serii Czas Żniw, czyli The Song Rising i kontynuacji Pojedynku Marie Rutkoski. 


10. Ravick - para, która jest przy sobie bez względu na wszystko.


Taką parą są zdecydowanie Clary i Jace z Darów Anioła, ponieważ pomimo wielu przeciwności i nieprzewidzianych wypadków zawsze potrafili znaleźć drogę do siebie nawzajem.

Do zrobienia Tagu zachęcam wszystkich fanów serialu. Jeśli zrobicie go u siebie, to koniecznie zostawicie linka w komentarzu, bo chętnie zapoznam się z Waszymi odpowiedziami :) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka