Podsumowanie miesiąca: styczeń


Pierwszy miesiąc nowego roku już za nami. Nie pytajcie mnie, jak to się stało, bo naprawdę nie mam pojęcia. Dopiero świętowaliśmy nowy rok, a mamy już luty i wypadałoby podsumować styczeń, który okazał się bardzo dobrym miesiącem pod względem czytelniczym.

Liczba książki przeczytane w styczniu: 11

  • Zagubiono znaleziono
  • Dziedzic wojowników
  • Gra o tron
  • Playlist for the dead. Posłuchaj, a zrozumiesz
  • Zagubieni książęta
  • Latarnik
  • Za ścianą
  • Oskar i Pani Róża
  • Zabić drozda
  • Powiedz wilkom, że jestem w domu
  • Pojedynek

Najlepsza książka: Gra o tron, Zabić drozda, Powiedz wilkom, że jestem w domu, Pojedynek, Oskar i Pani Róża
Najgorsza książka: Zagubieni książęta

Co jeszcze się wydarzyło?

Pierwsza połowa miesiąca minęła mi bardzo miło i miałam nawet sporo czasu na czytanie, co jak sądzę wyraźnie widać po liczbie książek, które miałam okazję przeczytać. Potem nastąpił jednak powrót do normalności, czyli kartkówki i sprawdziany niemal codziennie, a przede wszystkim nauka, nauka i jeszcze raz nauka. Przez cały ten czas myślałam o feriach i teraz nie mogę uwierzyć, że zaczynam je już w przyszłym tygodniu. Wiem, że i tak będę musiała się uczyć i przerobić trochę materiału do przodu, ale znajdę również czas na odpoczynek, seriale, których sporo pojawiło się w styczniu i oczywiście czytanie.

Jak minął Wam ostatni miesiąc? Co ciekawego przeczytaliście?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka