Weekend z Never Never #2 Colleen Hoover + Tarryn Fisher = Never Never

Colleen Hoover i Tarryn Fisher są jak dobrze już wiecie autorkami Never Never. Są także przyjaciółkami i wspólnymi siłami stworzyły historię Charlie i Silasa, która ukazała się w Polsce na początku sierpnia. Moją opinię, możecie przeczytać tutaj. W tym poście chciałam jednak przybliżyć Wam twórczość obu autorek, czyli ich książki do tej pory ostały wydane, nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Być Może Never Never było dla niektórych osób pierwszym spotkaniem z Colleen Hoover lub Tarryn Fisher i z chęcią sięgnęlibyście po inne ich powieści. 

Colleen Hoover jest autorką dobrze już w Polsce znaną i szanowaną, która posiada rzesze wiernych fanów. W kwietniu tego roku mogliśmy ją również gościć w naszym kraju z okazji premiery jej nowej książki Ugly Love. Ja sama nie mogłam niestety być na spotkaniu, ale uwielbiam Colleen i jej twórczość, choć nie przeczytałam jeszcze wszystkich książek jej autorstwa. W jej powieściach bardzo podoba mi się to, że są to historie, które mogłyby wydarzyć się gdzieś obok nas. Jej bohaterowie nie są wyidealizowani, to prawdziwi ludzie z krwi i kości, którzy niczym nie różnią się od nas. Dzięki temu możemy odczuwać w równym stopniu, to co oni. Podoba mi się również to, że w swoje książki wplata różne motywy, które są ściśle związane z fabułą. W Maybe Someday była to muzyka, w Pułapce uczuć literatura, ale przede wszystkim slamy. Na razie miałam okazję zapoznać się z tymi powieściami, poniżej przedstawiam Wam książki tej autorki, które już zostały wydane w Polsce, ale również taki, które jeszcze nie doczekały się premiery w naszym kraju. Po kliknięciu na tytuł zostaniecie przeniesieni na stronę Lubimy czytać lub Goodreads, gdzie możecie dowiedzieć się więcej o poszczególnych książkach. 

Trylogie/Książki powiązane ze sobą


1. Pułapka uczuć 2. Nieprzekraczalna granica 3. Ta dziewczyna



1. Hopeless 2. Losing Hope 2.5 Szukając Kopciuszka



1. Maybe Someday 1.5 Maybe Not


Premiera 9 listopada

November 9


Pozostałe pojedyncze powieści


 

                   Ugly Love                    Confess                   Too Late                 It Ends with Us


Ugly Love zostało wydane w Polsce w tym roku. Confess ma również doczekać się premiery w naszym kraju i to już w przyszłym roku. Too Late jest powieścią, którą autorka udostępniła w całości za darmo na Wattpadzie. It Ends with Us jest najnowszą książką autorki, która swoją premierę miała na początku sierpnia, dlatego mam nadzieję, że zostanie kiedyś wydana również w Polsce. Jest to także, jak zaznaczyła autorka najbardziej osobista książka, jaką napisała. Na portalu Lubimy czytać możecie przeczytać z nią wywiad, w którym o tym wspomina.
Tarryn Fisher jest autorką, która zadebiutowała w Polsce całkiem niedawno, bo w czerwcu tego roku. Wydawnictwo Otwarte wydało pierwszy tom jej trylogii Love Me with Lies, czyli Mimo moich win i zadeklarowało już wydanie dwóch kolejnych tomów, podało także daty ich premier. Mimo twoich łez ukarze się 26 października, a Mimo naszych kłamstw 11 stycznia przyszłego roku. Dla mnie Never Never było pierwszym spotkaniem z jej twórczością i uważam je za bardzo udane. Na pewno sięgnę po Mimo moich win i jeśli przypadnie mi do gustu, to zabiorę się również za kolejne dwa tomy. 

1. Mimo moich win 2. Mimo twoich łez 3. Mimo naszych kłamstw

Pozostałe niewydane jeszcze w Polsce powieści

                        Mud Vein                                F*uck Love                           Marrow


Mam nadzieję, że chociaż częściowo przybliżyłam Wam twórczość obu autorek. Nie mogę się szerzej wypowiedzieć, gdyż nie czytałam wielu ich książek, ale może Wy czytaliście, więc koniecznie napiszcie o tym w komentarzu. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka