Stosik: lipcowe & sierpniowe zdobycze


Dawno nie było na blogu stosiku, a to dlatego, że w lipcu przyszło mi stosunkowo mało książek, więc postanowiłam stworzyć łączony book haul z dwóch miesięcy wakacji. Nie pamiętam już dokładnie, które książki przyszły w lipcu, a które w sierpniu, dlatego połączyłam je w dwa zgrabne stosiki.


Kiedy pada deszcz chciałam przeczytać już od czasu jej premiery w czerwcu, jednak kiedy w końcu mi się to udało, poczułam się trochę rozczarowana, ponieważ książka okazała się słabsza niż przypuszczałam. Na Taniec w ogniu czekałam ponad rok, jego lekturę mam już za sobą i choć nie podobał mi się tak, jak Próba ognia, to uważam go za bardzo dobrą kontynuację. Bardzo się cieszę, że Wydawnictwo Rebis wydaje trylogię Kruczych pierścieni w tak szybkim tempie, ponieważ niedawno skończyłam Dziecko Odyna i jestem właśnie w trakcie lektury Zgnilizny. Mam również całą trylogię Dotyku Julii, o której słyszałam pozytywne i negatywne opinie, dlatego chętnie ją przeczytam i wyrobię sobie własne zdanie. Po Niebezpiecznych kłamstwach postanowiłam sięgnąć po Black Ice, które mam nadzieję, będzie tak dobre, jak ta książka i jednocześnie lepsze niż seria Szeptem. W zeszłym miesiącu dotarł do mnie również mój finalny egzemplarz Pod osłoną nocy, którą czytałam wcześniej w e-booku. Ponad wszystko urzekło mnie piękną okładką, a do lektury zachęciła mnie recenzja Mai z kanału Maja K. Epidemia to kolejny tom z serii Program, który również mam już za sobą, a jego recenzję możecie przeczytać na blogu. Na wydanie Never Never w Polsce czekałam już od dawna, a moją opinię możecie przeczytać tutaj. Błąd, czyli drugi tom serii Off-Campus również już za mną i według mnie był gorszy od pierwszej części, ale więcej napiszę w recenzji, która niedługo pojawi się na blogu. Już nie mogę się doczekać sięgnięcia po Mroczniejszy odcień magii, na którego temat również słyszałam bardzo wiele i od dawna czekałam na tę książkę. Szturm i Grom to świetna kontynuacja Cienia i Kości, recenzja niedługo na blogu. Niespodziewanie otrzymałam egzemplarz recenzencki nowej książki Anety Jadowskiej i koniecznie napiszcie, czy czytaliście coś tej autorki, ponieważ mam wątpliwości, czy zabierać się za Dziewczynę z dzielnicy cudów. Mechaniczny pozytywnie mnie zaskoczył i już nie mogę się doczekać kolejnej części, moją opinię możecie przeczytać tutaj. Pielgrzym to niezwykła książka, która mnie zachwyciła i oczarowała, ale więcej przeczytacie w recenzji, która już niedługo się ukarze. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka