Targi? Targi! Czy to już w maju?

Dzisiaj przychodzę z całkiem innym postem, ponieważ jak wszyscy(mam nadzieję) dobrze wiedzą w maju odbywają się Międzynarodowe Targi Książki w Warszawie i tak się składa, że mam zamiar się na nich pojawić. Muszę Wam jednak powiedzieć, że to moje pierwsze targi, bo kiedy zawsze chciałam się na nie wybrać, coś mi wypadało, nie pasował termin, albo jeszcze coś innego. Ale koniec z tym, bo na pewno tam będę, a przynajmniej taki mam zamiar. 

Są to już 6 Warszawskie targi książki i trwają od 14 do 17 maja, czyli od czwartku do soboty. Najprawdopodobniej pojawię się w sobotę i bardzo się z tego powody cieszę. Poniżej podam Wam link do programu, który został opublikowany dopiero dzisiaj, ale bez spotkań z autorami na stoiskach wydawnictw, to pojawi się dopiero 30 kwietnia. Jednak w programie  jest już zaznaczone kilka spotkań, mnie jednak na razie najbardziej interesują dwa, a mianowicie z Johnem Flanaganem, którego uwielbiam za serię „Zwiadowcy”, a którego podpis mam zamiar zdobyć. Drugie natomiast to spotkanie z Katarzyną Bondą, której książkę mam zamiar przeczytać do targów i mam nadzieję, że mi się uda.

Najbardziej jestem jednak ciekawa czy Wy byliście już na targach, jakie macie związane z nimi doświadczenia oraz czy zamierzacie się wybrać do Warszawy w maju. Kogo z Was mogą spotkać? Piszcie w komentarzach kto się wybiera, albo na mojego e-maila, ponieważ z chęcią Was poznam :)

Strona targów klik
Program targów klik 
Akredytacje dla blogerów klik

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka