100 książek, które chciałabym przeczytać

Dzisiaj chciałbym Wam zaprezentować listę 100 książek, które bardzo chcę przeczytać i wiem, że to zrobię, tylko jeszcze nie wiem kiedy. Jeśli chodzi o to jak pogrupowałam książki do przeczytania, to podzieliłam je na kilka kategorii. Jedna z nich to pierwsze tomy, serii, lub trylogii i oczywiście chcę przeczytać kolejne tomy, tylko, gdybym miała dodać do list wszystkie części serii, która liczy np: 7 tomów, to szybko zabrakłoby mi miejsca na inne pozycje. Oczywiście, nie są to wszystkie książki, które chciałabym przeczytać, gdybym miała pisać dalej uzbierałoby się o wiele więcej pozycji, ale postanowiłam, że ograniczę się do tytułowej setki.




















Które książki czytaliście i za, które radzicie mi zabrać się w pierwszej kolejności? Które chcielibyście przeczytać?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka