Podsumowanie miesiąca: kwiecień

(źródło)

Kolejny miesiąc za nami. Kwiecień minął i strasznie się cieszę, że nareszcie mamy maj. Pod względem czytelniczym kwiecień wcale nie był najgorszym miesiącem. Może nie przeczytałam wiele, jednak jestem bardzo ze swoich wyborów, ponieważ trafiłam na naprawdę ciekawe i wciągające lektury, a o czym mowa?


Książki przeczytane w kwietniu:

  1. Starter - Lissa Price 
  2. Mara Dyer. Tajemnica - Michelle Hodkin
  3. Mara Dyer. Przemiana - Michelle Hodkin
  4. Królowa Tearlingu (wkrótce) - Erika Johansen
  5. Krzyk Icemarku - Stuart Hill
  6. Miniaturzystka - Jessie Burton
  7. Dziewczyna ognia i cierni - Rae Carson

Dodatkowo:


Co jeszcze działo się w kwietniu?

Na samym początku kwietnia przybyła do mnie nowa witryna na książki. Marzył mi się regał, niestety mój pokój jest tak mały i tak zapełniony, że nie było dla niego miejsca. Z witrynki, jednak bardzo się cieszę, przecież to zawsze dodatkowe miejsce na książki. Myślałam, że ten miesiąc będzie o wiele lepszy, zważywszy, że na początku kwietnia chorowałam, a potem miałam trochę wolnego, ale jak było widać nie wypaliło. Mam nadzieję, że maj będzie lepszym miesiącem, jednak w to wątpię, gdyż czeka mnie sporo nauki, więc będzie to na pewno pracowity miesiąc. Mam jednak sporo pomysłów, które chciałbym zrealizować i mam nadzieję, że znajdę na to czas.

Dla tych, którzy nie wiedzą, prowadzę fanpage na facebooku i zachęcam do zaglądania, ponieważ zamieszczam tam różne informacje, co u mnie i jak stoję z nowymi wpisami.  

Jakie książki Wy przeczytaliście w kwietniu? Co sądzicie o moich wyborach?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka