Poznaj mnie lepiej, czyli Liebster Blog Award #2 #3 #4 #5 i #6


Od bardzo dawna nie było LBA, a otrzymałam aż pięć nominacji, więc postanowiłam nadrobić zaległości. Bez przedłużania, zaczynajmy!


 Pytania od A. Mariet


1. Gdybyś mogła przenieść się w czasie, jaka byłaby to epoka i dlaczego właśnie ta?

Byłaby to epoka wiktoriańska. Dlaczego? Uwielbiam tą epokę i strasznie się nią interesuję, w tym czasie żył także jeden z moich ulubionych autorów.

2. W jakim wnętrzu czujesz się najlepiej?

W moim pokoju.

3. Co jest ci potrzebne do szczęścia?

To zależy.

4. Lubisz czytać baśnie albo legendy?


Tak i to bardzo. 

5. Wolisz sukienki czy spodnie?


Dawniej bez zastanowienia napisałabym, że spodnie, ale coraz bardziej przekonuję się do sukienek.

6. Lubisz przeglądać albumy ze zdjęciami?


Tak, chociaż nie robię tego często.

7. Jadłaś kiedyś kanapkę z żółtym serem i ogórkiem kiszonym? Jeśli tak, co sądzisz, jeśli nie - spróbuj!


Oczywiście! Jest pyszna, więc Drogi Czytelniku, jeśli jeszcze jej nie jadłeś to spróbuj.

8. Jak trafiłaś na naszego bloga? ;)

Przeglądałam internet w poszukiwaniu nowych i ciekawych blogów :) 

9. Jakie filtry na Instagramie lubisz najbardziej? (Jeśli jesteś zbyt mainstreamowa na Insta to przepraszamy)


Nie mam instagrama, ale planuję założyć.

10. Czy oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak, to jakie i dlaczego właśnie te?


Tak, oglądam strasznie dużo seriali, które wolę o wiele bardziej od filmów. Wymienię kilka, które oglądam: The Knick, Jonathan Strange & Mr Norrell, Arrow, Orange Is The New Black, Penny Dreadful.

11. Oglądasz bajki Disney'a? Jeśli tak, to jaka jest twoja ulubiona?

Nie, nie oglądam bajek Disney'a.


Pytania od  patricia w


1. Gdyby cała twoja biblioteczka spłonęła, jaką książkę odkupiłabyś jako pierwszą?

2. Jaki jest twój ulubiony film?

Nie mam ulubionego, bo praktycznie nie oglądam filmów.

3.Wolałabyś czytać tylko powieści jednotomowe czy wszystko oprócz nich?

Wszystko oprócz nich, ponieważ i tak czytam głównie trylogie/serie/sagi.

4. Jaka była twoja największa życiowa kompromitacja?

Szczerze, to nie mam pojęcia.

5. Kiedy zaczęła się twoja przygoda z czytaniem?

Niecałe dwa lata temu zaczęłam pochłaniać książki w masowych ilościach.

6. Jaki masz kolor oczu?

Zielony :)

7. Ulubiony smak czekolady?

Oreo.

8. Książka, o której zmieniłaś zdanie.


Nie mam takiej książki.

9. Lektura szkolna, która była dla ciebie koszmarem.

Stary człowiek i morze.

10. Ulubione miejsce do czytania.

Moje łóżko.

11. Serial vs film


Serial <3 

Pytania od Ciacho


1. Najlepszy współczesny pisarz to...


Nie mam pojęcia. Oczywiście, mam kilku ulubionych autorów, ale nie czytałam jeszcze tak wielu innych, więc jak przypuszczam jeszcze nie raz by się to zmieniło.

2. Co byś zrobił/zrobiła, gdybyś nagle znalazł/znalazła się w Mordorze, w siedzibie Saurona? 


Poszłabym pozwiedzać, pochodzić sobie po górach i wspięłabym się na Górę Przeznaczenia.

3. Kawa czy herbata?

Herbata.

4. Najlepsza ekranizacja książki to...

Nie wiem.

5. Miejsce, sceneria w jakiej najbardziej lubisz czytać?


Moje łóżko, lub leżak na działce. 

6. Po jakiego autora/autorkę nigdy nie sięgniesz i dlaczego?

Nie mam takiego autora/autorki.

7. Władca Pierścieni czy Harry Potter? 


Harry Potter, chociaż bardziej podobało mi się Śródziemie. 

8. Jakim bohaterem książki chciałbyś/chciałabyś być?

Chciałabym być sobą.

9. Ulubiony gatunek literacki i krótkie uzasadnienie.


Fantastyka, ponieważ uwielbiam poznawać nowe światy, magię i wszystko z nią związane.

10. Wolisz czytać krótsze książki czy cegły?

Cegły!


Pytania od Julii 


1.Jaką piosenkę ostatnio najczęściej słuchasz?

O dziwo, ostatni nic nie słucham.


2.Jaki książkowy bohater jest do ciebie najbardziej podobny z charakteru?

Celaena ze Szklanego Tronu.

3.Jakieś zabawne wspomnienia z dzieciństwa?

Wypadło mi z głowy.

4.Od jakiej książki zaczęła się twoja przygoda z czytaniem?

Miasto kości.


5.Jaka jest twoja ulubiona ekranizacja?

Nie mam ulubionej.

6.Wymień trzy książki/filmy,na których premierę czekasz w tym roku.

Czekam na: Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy, A Court of Thorns and Roses i Ugly Love.

7.Wyobraź sobie, że możesz oddać trzy książki ze swojej biblioteczki w zamian za trzy nowe. Jakie oddajesz, a jakie bierzesz?

Oddałabym Granice szaleństwa, Projekt Kraken i Najlepszą jedenastkę, a wzięłabym Z mgły zrodzony, Droga królów i Grę o tron.

8.Ekranizację jakiej książki chciałabyś obejrzeć?

Cud chłopak.

9.Jaki jest twój wymarzony zawód?

Jeszcze takiego nie mam.

10.Twoja ulubiona pora roku? Dlaczego właśnie ta?

Zima, ponieważ uwielbiam śnieg i święta.

11.Jedna rzecz jaką w sobie lubisz i jedna jaką chciałabyś zmienić.

Lubię sobie w to, że jestem szczera i mówię prosto z mostu. Chciałbym się jednak oduczyć marnowania czasu, nigdy nie ma go za dużo, a ja i tak potrafię robić coś bezsensownego przez cały dzień.

Pytania od Booktastic


1. Lato czy zima?

Zima.

2. Jaką książkę ostatnio czytałaś?

Stalowe serce - genialna! 

3. Oglądasz regularnie jakiś serial? Jaki?


Jak pisałam wyżej oglądam kilka seriali np: The Knick, Jonathan Strange & Mr Norrell, Arrow itd...

4. Ulubiony smak lodów?


Miętowe.

5. Morze czy góry?


Morze.

6. Jaka była najdłuższa książka, którą przeczytałaś?

Sporo tego było ;)

7. Książkowy bohater, którego chciałabyś ożywić?

Dumbledore'a. 

8. Ulubiona piosenka?

Nie mam.

9. Ulubiony film na podstawie książki?

Nie mam.
10. Wolisz robić własnoręcznie prezenty czy kupować?


Ja osobiście lubię dostawać własnoręcznie robione prezenty i lubię je robić, jeśli wiem, że osobie dla, której jest, się spodoba, chociaż prawie zawsze kupuję.

11. Książki z biblioteki czy księgarni?

Z księgarni, chociaż nie zawsze jest to możliwe.

Moje pytania:

1. Wolisz polskich, czy zagranicznych autorów? 
2. Czy zdarzyło Ci się kupić książkę ze względu na okładkę? Jaka to była książka?
3. Wolisz chodzić do kina, czy oglądać film na komputerze?
4. Jaki gatunek książek cenisz najbardziej? 
5. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia? 
6. Jaki jest Twój ulubiony duet literacki? 
7. Gdybyś miał/a trzy życzenia, jak byś je wykorzystał/a?  
8. Tegoroczna premiera, której nie możesz się doczekać?
9. Wolisz trylogię w jednym tomie, czy każdą część osobno? 
10. Wolisz książki papierowe, ebooki, czy audiobooki? 
11. Bohater, z którym się identyfikujesz? 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka