Walizka pełna książek, czyli co zbieram na wakacje + garść inforamcji


Wyjeżdżam. A właściwie już wyjechałam, bo w momencie, gdy czytacihue moje słowa, ja już znajduję się w samochodzie zmierzającym nad morze. Nie będzie mnie prawie dwa tygodnie, ale nie martwcie się, bo zaplanowałam kilka postów na ten czas. Co dokładnie to będzie, sami się przekonacie.

Nad morzem, gdy jestem na plaży, oprócz opalania i pływania, także czytam. Dlatego zabieram ze sobą również kilka książek, które w tym czasie dotrzymają mi towarzystwa. Nie jest ich dużo ze względu na objętość niektórych, choć i tak sądzę, że nie uda mi się przeczytać wszystkich, ale zobaczymy. Poniżej przedstawiam Wam lektury, które zabieram nad morze.

  1. Przypadki Callie i Kaydena - Wszyscy się zachwycają, więc mam nadzieję, że i ja się zakocham.
  2. Red Rising. Złota krew - Tyle razy zabierałam się już za tę książkę i nareszcie ją przeczytam. 
  3. Nadchodzi ogień - Może być ciekawie.
  4. Sekretne życie pszczół - W końcu dowiem się, czy jest tak cudowna, jak wszyscy piszą. 
  5. Feed
  6. Deadline
  7. Blackout - Zabieram całą trylogię, bo na pewno, gdy przeczytam pierwszy tom, będę chciała, jak najszybciej sięgnąć po kolejne.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka