Pierwsze urodziny bloga

Nie obawiajcie się, ten post nie będzie długi, ale z racji, że pierwszego grudnia blog obchodził swoje pierwsze urodziny, pomyślałam, że warto o tym wspomnieć. Gdy zakładałam tego bloga, nie sądziłam, że stanie się on dla mnie aż tak ważny i będzie moim małym azylem, gdzie mogę wyrażać własne opinie. Szkoła, która oprócz tego, że mnie wykańcza, to również ogranicza. Nie mogę pisać prac na podstawie własnych pomysłów, każda z nich musi nawiązywać do jakiegoś ważnego i najpewniej niesamowicie nudnego utworu literackiego. Na tym blogu, który przeszedł wiele i miał już trzy razy zmienianą nazwę (jestem w tym beznadziejna) pozwolił mi nie tylko podszkolić mój warsztat, ale i bardziej zarysować moje gusta czytelnicze.

Ostatni rzadko tu wpadam, ale dzieje się to nie z mojej własnej woli. W przyszłym tygodniu mam próbne egzaminy, ciągłe sprawdziany i nawał nauki sprawiają, że wszystko, o czym marzę, sprowadza się do snu. Na szczęście już grudzień, czyli mój ulubiony miesiąc w roku, niedługo święta i ferie, więc na pewno wrócę do blogowania i posty będą się pojawiać częściej. Ostatnio dodaję same recenzje, ale mam też wiele zaległych tagów i notek o serialach i moich przemyśleniach, którymi chciałabym się z Wami podzielić.

Na koniec chciałabym Wam wszystkim ogromnie podziękować, za to, że mnie czytacie, że obserwujecie bloga i dzielicie się swoimi opiniami. Założyłam go, ponieważ nie miałam z kim rozmawiać o książkach. Tutaj mogłam pisać bez skrępowania, co o nich sądzę i jakie uczucia towarzyszyły mi podczas czytania. Teraz to po części się zmieniło, ale nadal to głównie z do Was kieruje moje słowa, chcę się dzielić genialnymi książkami i serialami, dlatego dziękuję, że jesteście!  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka