The New Year's Resolution Book Tag

Gotowi na sylwestra? Wychodzicie gdzieś dzisiejszego wieczoru? Z okazji Nowego Roku, który rozpocznie się już jutro, mam dla Was z tej okazji tag noworoczny, do którego nominowała mnie Latte z bloga BOOKBLOG , za co serdecznie jej dziękuję.

1. Autor, z którym chciałabyś rozpocząć swoją przygodę w nowym roku.

Chciałabym rozpocząć moją przygodę z twórczością Gartha Nixa. Do tej pory w Polsce została wydana cała trylogia o Starym królestwie, prequel do tej trylogii, a w styczniu wychodzi nowa, pojedyncza powieść tego autora zatytułowana Zagubieni książęta. 

2. Książka, którą chciałabyś przeczytać.


Takich książek jest niesamowicie wiele, ale podam pierwszą, która przyszła mi na myśl i jest to Plaga samobójców, którą nagle wszyscy w mojej klasie zaczęli czytać, dlatego i ja muszę się w końcu za nią zabrać, bo w każdej chwili mogę zostać zaspojlerowana, a tego nienawidzę. 


3. Klasyk, który chciałabyś przeczytać.


Od bardzo, bardzo dawna chcę sięgnąć po Przeminęło z wiatrem, a ostatnio ukazało się u nas piękne wznowienie tej książki, które koniecznie muszę zdobyć, a potem przeczytać.


4. Książka, którą chciałabyś przeczytać po raz kolejny.


Moje ulubione książki mogłabym czytać wielokrotnie i często zdarza mi się wrazać do ulubionych fragmentów, ale po raz kolejny chciałabym przeczytać w całości Królową Tearlingu, która kilka dni temu wkradła się w moje myśli i nie może wypaść mi z głowy. Już nie mogę doczekać się kontynuacji, a na pewno jeszcze przed jej premierą, która ma miejsce w kwietniu, odświeżę sobie pierwszy tom.  


5. Książka, którą masz od wieków i chcesz ją przeczytać w nowym roku.


Może nie mam tej książki od wieków, ale od ponad pół roku na mojej półce leży Cyrk nocy, na który od bardzo dawna miałam ochotę, dlatego koniecznie muszę go przeczytać w nadchodzącym roku. 


6. Wielka książka, którą chciałabyś przeczytać.


Niesamowicie chciałabym przeczytać Drogę królów Brandona Sandersona. Wiem, że ta książka będzie niesamowita i na pewno trafi do ulubionych, ale ma prawie 1000 stron i w tym roku zabrakło mi czasu, żeby po nią sięgnąć, dlatego mam zamiar nadrobić to w przyszłym.

7. Autor, którego chcesz przeczytać więcej książek w nowym roku.


Zdecydowanie jest to Colleen Hoover. Do tej pory przeczytałam jej Maybe Someday i Pułapkę uczuć. Obie książki bardzo mi się podobały i z wielką chęcią sięgnęłabym po inne jej powieści.


8. Książka, którą dostałaś na święta i chciałabyś przeczytać.


Nie dostałam żadnej książki na święta, ale zamówiłam sobie Króla kruków, jako prezent ode mnie dla mnie. 

9. Seria, którą chciałabyś przeczytać (zacząć i skończyć).


Chciałabym przeczytać serię Drżenie Maggie Stiefvater. Właśnie ostatnio wydawnictwo postanowiło wznowić trzy tomy i przy okazji wydać czwarty, który nie ukazał się jeszcze w Polsce.

10. Seria, którą już zaczęłaś i chciałabyś skończyć w nadchodzącym roku.


Nie jest to seria, a trylogia i mam tu na myśli Marę Dyer. Przeczytałam Tajemnicę i Przemianę od razu jena po drugiej, a potem niesamowicie czekałam na finał, jednak odciągnęły mnie inne lektury i nie udało mi się poznać zakończenia w tym roku.

Przy okazji chciałam życzyć wszystkim ZACZYTANEGO 2016 ROKU! 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka