Stosik: marcowe zdobycze

Kolejny miesiąc za nami, a im bliżej do wakacji tym mniej mam czasu na czytanie, ale nie oznacza to oczywiście, że nie przybywa mi książek, bo w marcu pojawiło się ich całkiem sporo.

W tym miesiącu przywędrował do mnie drugi tom cyklu Ostatnie Imperium, czyli Studnia Wstąpienia, która była cudowna i już nie mogę doczekać się kolejnego tomu. Sabriel to książka, do której kupienia zabieram się już od ponad roku i w końcu jest u mnie. Właśnie jestem w trakcie czytania i na razie jest świetnie, ale zobaczymy, co będzie dalej. Od dawna chciałam zapoznać się z twórczością Brittany C, Cherry i udało mi się sięgnąć po Art & Soul, które naprawdę było niesamowite i w najbliższym czasie chcę sięgnąć po Kochając Pana Danielsa tej samej autorki. Kolejne dwie książki, to drugi i trzeci tom jednego z moich ulubionych cyklów, a mam tu na myśli Złodziei snów i Wiedźmę z lustra. Obie książki były niesamowite i już niedługo Wam o nich opowiem. Ember in the Ashes to mój prezent od koleżanki jeszcze z okazji urodzin, które miałam w lutym, tak samo jak Red Lipstic Monster. Tajniki makijażu. W ramionach gwiazd i Chłopak, który stracił głowę to finalne egzemplarze książek, które czytałam wcześniej na czytniku. Powrót do Daringham Hall to prezent, który otrzymałam od Klubu Książki Kobiecym Okiem. Bez słów zbiera same dobre recenzje, dlatego nie mogłam się nie skusić na tę książkę. Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender były naprawdę cudowne i osobliwe, a niedługo pojawi się recenzja. Ostatnią książką z marca jest Biała róża, która szła do mnie od stycznia i w końcu szczęśliwie dotarła ;) 

Jakie książki przywędrowały do Was w marcu? Czy coś z mojego stosiku zwróciło waszą uwagę?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka