3... 2... 1... Pyrkon!

Z pewnością każdemu miłośnikowi szeroko pojętej fantastyki choć raz obiło się o uszy to i owo na temat Pyrkonu. Ja sama słyszałam i czytałam bardzo wiele, ale zawsze, kiedy nadchodził ten szczególny czas w roku, działo się coś niespodziewanego, co krzyżowało wszystkie moje plany i uniemożliwiało mi wyjazd do Poznania. Jednak koniec z tym! W tym roku oficjalnie i na 100% pojawię się na moim pierwszym Pyrkonie, który rozpoczyna się już jutro!

Na początek garść fantastycznych faktów. Pyrkon jest największym w Polsce festiwalem fantastyki, a w tym roku ma już miejsce jego XVII edycja. Festiwal rozpoczyna się w piątek 28 kwietnia i trwa do niedzieli 30 kwietnia, a odbywa się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Na pewno będziecie mogli złapać mnie na terenie festiwalu w sobotę, od rana do wieczora nie mam zamiaru się stamtąd ruszyć.





Co znajdziemy na Pyrkonie? Odpowiedź jest prosta, a mianowicie wszystko, co związane z fantastyką. Masa atrakcji, takich jak: wykłady, konkursy, warsztaty, wystawy, pokazy, spotkania z niesamowitymi ludźmi. Pełny program znajduje się oczywiście na stronie Pyrkonu, na którą zapraszam Was po wszystkie niezbędne informacje.

Co pojawi się na blog w związku z Pyrkonem? Już zapowiadam Wam, że możecie spodziewać się relacji z festiwalu, zarówno w formie pisemnej, jak i zdjęciowej. Śledźcie moje social media, czyli facebooka i instagrama. Na bieżąco postaram się dodawać newsy i informować, co ciekawego się u mnie dzieje. Na blogu pojawi się również wywiad! Wywiad z niesamowitą autorką, której książki po prostu uwielbiam i nadal nie mogę uwierzyć, że spotkam ją już w ten weekend.

Nie wiem, jak Wy, ale ja już nie mogę się doczekać! Koniecznie dajcie znać, czy też się wybieracie, a może macie ochotę na spotkanie? Koniecznie dajcie również znać, czy to Wasz pierwszy Pyrkon, czy może jesteście już weteranami, którzy na swoim koncie mają poprzednie edycje festiwalu? Do zobaczenia i pamiętajcie, że fantastyka jest wszędzie!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka