Poznaj moją historię #2 Leda


Cześć, z tej strony Leda. Tak, ta Leda Cole, znana również jako przyjaciółka Avery. Teraz moja kolej, by opowiedzieć Wam trochę o swoim życiu. Wbrew pozorom nie jest tak różowo, jak mogłoby się wydawać. 

Ostatnie miesiące były szczególnie ciężkie. Zamiast spędzić wakacje w rodzinnym gronie, do czego jestem zmuszana rok w rok, trafiłam do ośrodka odwykowego. Tak, wiem. Obiecałam sobie, że nigdy nie stanę się taką osobą. Nie popadnę w nałóg, nie stracę kontroli. Dałam się jednak ponieść uczuciom, a szczególnie jednemu, które żywię do chłopaka z tysięcznego piętra. 

Jak zareagowałaby moja najlepsza przyjaciółka, gdyby dowiedziała się, co tak naprawdę wydarzyło się w trakcie wycieczki na narty? I to w dodatku po tym, jak uległa wypadkowi? Ja przeżyłam coś niesamowitego, jednak on już następnego dnia się ulotnił. Teraz postanowił wrócić do domu po roku nieobecności. Co sądzi o tym, co rozegrało się pomiędzy nami? Może wcale nie jest zainteresowany, tak jak ja i dla niego była to tylko jednorazowa przygoda. 

Nikt nie wie, gdzie spędziłam wakacje. Nie powiedziałam nawet Avery, choć jest moją najlepszą przyjaciółką i wcześniej zawsze byłyśmy wobec siebie szczere. Nie podoba mi się jej przesadna opiekuńczość względem Atlasa. Dziwnie się zachowuje w jego obecności. A ja zrobię wszystko, co w mojej mocy, żeby go odzyskać. Nic mnie nie powstrzyma. 


Premiera Tysiąca pięter już 26 kwietnia! Pamiętajcie o poświęconym jej profilu na instagramie. Już jutro wpis kolejnej bohaterki książki. 

Poznaj również historię:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka