Na świecie jest wiele różnych rodzajów miłości


Droga powrotna z rodzinnego Phoenix do domu w Bostonie okazuje się dla Avy pełna niespodzianek. Pewien bardzo niesympatyczny, arogancji i gburowaty Szkot sprzątnął jej sprzed nosa ostatni bilet na lot w pierwszej klasie, który i tak ostatecznie został odwołany, dlatego kobieta musiała wracać okrężną drogą z przesiadką i noclegiem w Chicago. Tam ponownie natknęła się na chamskiego Szkota. Napięcie między nimi urosło do takiego stopnia, że w efekcie doprowadziło do wyjątkowej nocy, której jeszcze żadne z nich nie przeżyło. Dla obojga była to jednak tylko jednonocna przygoda, a przynajmniej do czasu, gdy los nie połączył ich ponownie. Wspólnie decydują się na związek bez zobowiązań. Oboje wiele przeszli i nie chcą się angażować w nic poważnego. Wszystko zmienia się, jednak kiedy Ava zaczyna dostrzegać, że Caleb wcale nie jest taki zły, a wręcz przeciwnie ma dobre serce, które ona pragnie za wszelką cenę zdobyć.

Zacznę od tego, że Ostrożnie z miłością to moje pierwsze spotkanie z twórczością Samanthy Young. Słyszałam bardzo wiele pozytywnych opinii o książkach tej autorki, jednak jakoś nigdy wcześniej nie nadarzyła się sytuacja, aby po nie sięgnąć. Ostatnio czytałam wyłącznie klasyki i książki fantastyczne, dlatego nie będę ukrywać, tęskniłam za czymś lekkim, co pozwoli mi zbytnio się nie wysilać i nie analizować dogłębnie każdego posunięcia bohaterów. Miałam ochotę na coś lekkiego, a Ostrożnie z miłością zapowiadało się na coś takiego, dlatego właśnie postanowiłam dać tej książce szansę.

Fabuła Ostrożnie z miłością jest przewidywalna, praktycznie już na samym początku można się domyślić, jak ta historia się skończy. Nie uważam jednak tego za minus. Coraz trudniej napisać coś oryginalnego, a jeśli chodzi o romanse, to trzymają się one zazwyczaj utartych schematów. W tej książce również ich nie brakuje, jednak autorce udało poprowadzić tę historię w taki sposób, że nie jest ona nudna, a wciągająca. Bohaterowie również nie irytują, bez problemu zapałałam do nich sympatią. Może Caleb na początku nie był zbyt miły, ale jak można się domyślić, był to celowy zabieg. Do gustu przypadł mi humor w tej książce, bardzo lubię, kiedy bohaterowie toczą słowne potyczki i są nieco sarkastyczni.

Ostrożnie z miłością to przewidywalna, ale bardzo przyjemna historia, którą czyta się z przyjemnością. Jeżeli szukacie czegoś lekkiego na jedno popołudnie, to ta książka nada się idealnie. Wystarczy zbyt wiele od niej nie wymagać, tylko czerpać przyjemność z czytania. Dla mnie była do świetna odskocznia od mocniejszych lektur. Bardzo się cieszę, że miałam okazję zapoznać się z twórczością Samanthy Young i w przyszłości na pewno sięgnę również po inne jej książki.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Burda Książki


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka