Shadowhunters, czyli trochę o obsadzie

Zacznę od tego, że nie uważałam filmu za katastrofę, oczywiście dopóki nie przeczytałam książki. Był to okropny błąd zważywszy na końcowy spoiler, ale na swoje usprawiedliwienie powiem, że wtedy jeszcze nie czytałam tak dużo, czyli prawie wcale i najpierw dowiedziałam się o filmie. Sam w sobie, gdyby to był oddzielny film, nie na podstawie książki to byłby całkiem niezły, ale porównując go z powieścią pozostawał wiele do życzenia i sprawił okropny zawód. Niezmierne było moje szczęście, które lało się falami, gdy tylko usłyszałam  o serialu, który ma powstać na podstawie Darów Anioła. Stwierdziłam, że to świetny pomysł, bo po pierwsze nie będą omijane najciekawsze wątki i wszystko zostanie dopracowane. Pozostawało tylko jedno "ale", a mianowicie, co z obsadą? Tutaj miałam wiele obaw, bo poprzednia utknęła mi w głowie i tak właśnie wyobrażałam sobie bohaterów podczas czytania, moje początkowe wrażenia były różne, ale teraz opowiem Wam, co myślę o nowe obsadzie.

Dominic Sherwood jako Jace Wayland



Moje pierwsze wrażenie nie było najlepsze, bo kłóciło się z moją wizją Jace. Jamie Cambell Bower był dla mnie idealnym Jacem, nawet, jeśli wszyscy powtarzali, żeby poszedł coś zjeść, bo nocny łowca nie może być taki chudy. Dominic, którego kojarzyłam z "Akademii Wampirów" nie pasował mi tutaj. Ale gdy patrzę na to teraz, widzę, że warto dać mu szansę, szczególnie, gdy rozjaśnił włosy, które o wiele bardziej mi się podobają i te jego genialne oczy, są cudne, chociaż pewnie będą kazali mu nosić soczewki. Ale tak, mam przeczucie, że to był dobry wybór.

Katherine Mcnamara jako Clary Fray



Myślałam, że przed osobą, która wcieli się w Clary, będę miała najwięcej oporów, ponieważ uwielbiam Lily, ale gdy spojrzałam na Kat, idealnie wpasowała mi się w tę rolę. Z wyglądu nawet bardziej przypomina mi Clary i cieszę się, że to właśnie ona została wybrana. Na trzecim zdjęciu od lewej ma już zrobione włosy na potrzeby serialu, ponieważ miała blond, a wróciła do swojego naturalnego koloru, czyli rudego. Cieszę się też, że producenci nie poszli w ciemniejszy, kasztanowy kolor taki, jaki miała Lily.

Alberto Rosende jako Simon Lewis



Gdy pierwszy raz spojrzałam na zdjęcie Alberto, w ogóle nie widziałam go w tej roli, ale z czasem łatwiej przyszło mi wyobrażenie go sobie jako Simona. Szczególnie w okularach wygląda świetnie, więc mam nadzieję, że równie dobrze zagra w serialu. Trzecim zdjęciem podzielił się reżyser, a zostało zrobione w Toronto.

Emeraude Toubia jako Isabelle Lightwood



Nie mam się, o co przyczepić do Emeraude, mnie się podoba i mam nadzieję, że dobrze odegra Isabelle, którą po prostu uwielbiam. Wiem, że niektórzy nie byli zadowoleni z wyboru tej aktorki i strasznie się czepiali, ale uważam, że nie ma o co. Grunt to myśleć pozytywnie.

Matthew Daddario jako Alec Lightwood



Kevina Zegersa lubię i szkoda, że nie zobaczę go ponownie w roli Aleca, ale coś czuję, że Matthew Daddario nieźle sprawdzi się w tej roli. Nie widziałam go jeszcze w żadnym filmie, nawet o nim nie słyszałam, ale patrząc tak oględnie według mnie przypomina Aleca, więc mam pozytywne przeczucia.

Isaiah Mustafa jako Luke Garroway



Nie, nie, nie. To w żadnym stopniu nie jest Luke. Nie wiem, jak mogli wybrać tego aktora. Ja osobiście kojarzę go tylko z reklamy Old Spice i to wcale nie byłą dobra reklama. Zostawię resztę bez komentarza.

Maxim Roy jako Jocelyn Fray



W tym przypadku akurat bardzo się cieszę, że wybrali Maxim na Jocelyn. Według mnie nawet bardziej nadaje się do tej roli niż Lena Headey.

Harry Shum Jr. jako Magnus Bane



Magnusa najbardziej się obawiałam, ponieważ według mnie Godfrey Gao był idealnym Magnusem, w filmie po prostu był świetny, ale wiedziałam, że na pewno nie wezmą go do serialu. Co do Harry'ego, to nie wiem do końca, co o nim myśleć. Na pewno, gdy posypią go brokatem będzie jak Magnus, ale pożyjemy zobaczymy.

Podsumowując


Tak oto krótko i na temat przekazałam Wam, co myślę na temat aktorów, którzy mają zagrać w serialu. Według mnie do roli głównych bohaterów zostały wybrane osoby raczej mało znane, albo to ja jestem tak zacofana w oglądaniu filmów, że o nich nie słyszałam. Ogólnie cała podoba mi się, oprócz oczywiście Luka, którego staram się przeboleć. Uważam, że nie ma, na co narzekać dopóki nie obejrzy się serialu, czego akurat nie mogę się doczekać. A na koniec mam dla Was kilka zdjęć.
  





Kat ćwiczy z chłopakami ;)
Pierwsze zdjęcie Clace :)

A Wy co myślicie o obsadzie? Czekacie na serial?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka