Może kiedyś, a może właśnie teraz! #Bookathon nadchodzi!

Tak, to nie żart. Jeśli jeszcze tego nie wiecie to w najbliższy piątek startuje pierwszy polski Bookathon! Akcja została podzielona na cztery części, jak widzicie na powyższym obrazku, będą prowadzone, przez polskie booktuberki, które ja od dawna oglądam i uwielbiam, a są to: Marta Oakiss z Secret Books, Abigail Jailette z Wyznania Książkoholiczki, Olga Wielki Buk i Daria z Więcej Książków. A co idzie na pierwszy ogień. Tak, „Maybe Someday", książka, która zdobyła mnie całkowicie, a moją nie - recenzję możecie przeczytać tutaj. Jeśli jeszcze nie czytaliście tej książki, to nie wiem, na co czekacie. Zwłaszcza, że na znak.com po wpisaniu BOOKATHON możecie kupić „Maybe Someday", a także inne książki o 35% taniej, więc łapcie okazję.

Na blogu będę publikować podsumowania z każdego omawianego fragmentu książki, a przynajmniej mam taki zamiar, więc zapraszam Was do dzielenia się swoimi przemyśleniami i do dyskusji, bo właśnie o to chodzi. Ja już nie mogę się doczekać piątku, a  Wy?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka