BOOKATHON, czyli maraton czytelniczy + mój TBR

http://someculturewithme.blogspot.com/2015/06/bookathon-czyli-maraton-czytelniczy-moj.html
Słyszeliście o Bookathonie? Co za pytanie, na pewno słyszeliście, a jeśli nie, jest to maraton czytelniczy zorganizowany przez trzy świetne blogerki/vlogerki. Przez cały tydzień będę starał się, tak jak przypuszczam wielu z Was wykonać siedem wyzwań, które są bardzo ciekawe. Uważam, że to świetna sprawa, możemy sprawdzić swoje możliwości, dobrze się przy tym bawiąc i wymieniając zdania z innymi zapalonymi książkoholikami. Zajrzyjcie na facebooka.


 Mój TBR

Wyzwanie 1: Dokończ książkę, której nie skończyłeś.


Listy Niezapomniane - Shaun Usher









Wyzwanie 2: Przeczytaj książkę, która czeka na półce od kilku lat.

 
Pięć małych świnek - Agatha Christie









Wyzwanie 3: Przeczytaj książkę z gatunku, po który najrzadziej sięgasz.

 
Lawendowy Pokój - Nina George









Wyzwanie 4: Książką, która wybrała dla Ciebie inna osoba.

Ostatni Smokobójca - Jasper Fforde








 

Wyzwanie 5: Przeczytaj książkę i obejrzyj jej filmową adaptację.

Opactwo Northanger - Jane Austen









Wyzwanie 6: Bestseller, którego jeszcze nie przeczytałeś.


Red Rising. Złota krew - Pierce Brown








Wyzwanie 7: Przeczytaj 1500 stron w trakcie Bookathonu.

To już wszystkie moje książki, które zaplanowałam przeczytać w czasie Bookathonu. Jestem prawie pewna, że nie uda mi się przeczytać ich wszystkich, ale tu chodzi przede wszystkim o dobrą zabawę, dlatego, bez stresu. Nie będę wrzucała codziennie posta o moich postępach, dopiero po zakończeniu maratonu zrobię podsumowanie z całego tygodnia. W międzyczasie może wrzucę jeden post o tym jak mi idzie oraz kilka recenzji książek, które pochłaniały moją uwagę w tym tygodniu.

Które książki czytaliście? Które chcecie przeczytać? Czy bierzecie udział w Bookathonie?

Zostawiajcie linki do swoich blogów/vlogów/instagrama, wymieniajmy się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami i przede wszystkim, czytajmy!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka