Courtship Book TAG

http://someculturewithme.blogspot.com/2015/06/courtship-book-tag.html

 Dzisiaj zapraszam Was na Zalotny Tag Książkowy, do którego nominowała mnie Oxuria, za co serdecznie dziękuję.        


Zdecydowanie był to Księżyc nad Bretanią Niny George. Nie przeczytałam nawet opisu z tyłu książki i nadal nie wiem dokładnie o czym ona jest, ale okładka tak mnie zachwyciła, że musiałam ją mieć.

Książką, którą kupiłam ze względu na opis był Cyrk nocy, autorstwa Erin Morgenstern. Oczywiście, okładka też jest piękna i książka jest świetnie wydana, ale dopiero po przeczytaniu opisu ostatecznie zdecydowałam się na zakup.

Książka, która jest napisana świetnym językiem to na pewno Wielki Gatsby. Uwielbiam tę książkę nie tylko za jej treść, ale właśnie za język, jakim posługuje się Fitzgerald, a jest on naprawdę niesamowity.

Zazwyczaj zaczytuje się w trylogiach, lub seriach, a powieści jednotomowych czytam bardzo mało. Było bardzo dużo książek, które stanowiły początek serii, a po przeczytaniu których chciałam jak najszybciej sięgnąć po kolejne. Do tej fazy przytoczę jednak Miasto Kości, czyli pierwszy tom serii Dary Anioła, po przeczytaniu, którego od razu sięgnęłam po kolejne.

 Jestem osobą, która czyta po nocach, nie tylko z powodu braku czasu, ale dlatego, że po prostu lubię. Jedną z książek, którą skończyłam w nocy było Maybe Someday Collen Hoover, a po jej przeczytaniu nie mogłam zasnąć, więc zasłuchiwałam się w piosenkach napisanych przez bohaterów.

 Ostatnio przeczytałam Zakon Mimów, czyli drugi tom Czasu Żniw i nie mogę przestać myśleć o tej książce, o tym jaka jest niesamowita, a przede wszystkim o zakończeniu, które zwala z nóg.

Moim ostatnim wielkim odkryciem jest twórczość Colleen Hoover. Nie potrafię opisać, co ta autorka ze mną robi i właśnie dlatego książką, którą kocham, za uczucia, które towarzyszyły mi podczas jej czytania jest Pułapka uczuć. 

Książką, którą polecam zarówno rodzinie jak i znajomym jest Złodziejka książek. Piękna, wzruszająca i wartościowa, która jak kiedyś pisałam, powinna zostać lekturą szkolną.

Nie mam za bardzo czasu, żeby wracać do przeczytanych już książek, ponieważ stosik tych do przeczytania ciągle rośnie.


Do zrobienia tego TAGu nominuję:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka