Stosik: październikowe zdobycze

 Dzisiaj przychodzę do was z comiesięcznym stosikiem, który w październiku rozrósł się do ogromnych rozmiarów i teraz znacznie bardziej pasuje do niego określenie stos. Jest to sprawa głównie Targów Książki, które miały miejsce w tym miesiącu, ale nie tylko. Postanowiłam trochę inaczej opisać Wam zdobyte książki niż robiłam do tej pory, a żeby łatwiej było wszystko ogarnąć podzieliłam ten stos na dwie części.


Pierwsza część to książki, które otrzymałam do recenzji. W sieci umysłów dostałam od Wydawnictwa Albatros, podobnie jak Płonącą koronę, która była dla mnie sporym zaskoczeniem, ponieważ jej nie zamawiałam. Bardzo się jednak cieszę i już nie mogę się doczekać aż poznam dalsze losy Elisy. Książę Cierni, Cień i kość oraz znajdujące się z boku Szczurynki to książki otrzymane od Wydawnictwa Papierowy Książyc. Klejnot otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar jako jednostrzałówkę, po którą udało mi się zgłosić na fanpage'u i to prawie przed zamknięciem listy. Od Wydawnictwa Literackiego otrzymałam finalny egzemplarz Opactwa świętego grzechu Sue Monk Kidd, Czarne skrzydła tej samej autorki oraz Ścieżki północy, które otrzymały zeszłoroczną nagrodę Bookera, dlatego nie mogę się doczekać lektury. Girl Online oraz Girl Online w trasie to egzemplarze recenzenckie od Wydawnictwa Insignis. Światło, którego nie widać oraz Dziewczynę z pomarańczami otrzymałam od Wydawnictwa Czarna owca. Światło okazało się genialne, podobnie jak Dziewczyna z pomarańczami, dlatego o tych książkach opowiem Wam już w tym tygodniu. Ostatnią książką jest Dziedzictwo Ognia, czyli trzeci tom serii Szklany Tron, którą po prostu uwielbiam i już nie mogę doczekać się dalszych przygód Celaeny.

Gdy byłam w Krakowie na targach, zawitałam do Galerii Krakowskiej, a tam natknęłam się na American Bookstore, w którym była wielka wyprzedaż i prawie wszystkie książki była za 10 złotych. Nie są to może nowości, ale cztery tytuły szczególnie mnie zainteresowały i jest to: Jamrach's Menagerie, The Ninth Life of Louis Drax, Troubles i The Year the Gypsies Came. Inne zasady lata to książka, którą bardzo chciałam przeczytać, miałam już kupić piękną wersję anglojęzyczną, ale dowiedziałam się, że książka została już wydana w Polsce. Upolowałam ją w Ksiąrani Tak Czytam w Krakowie za 7 złotych! Na samych targach książki może nie było dużych promocji, ale na stoisku Wydawnictwa Otwartego mieli bardzo dużo książek za 25 złotych, dlatego skusiłam się na Tajemny ogień i W krainie kolibrów. Udało mi się zdobyć autograf Sofii Caspari, jednak na C. J. Daugherty już się nie załapałam. Również na stoisku Otwartego po zapisaniu się do newslettera otrzymałam książkę Wybacz mi, Leonardzie, którą uwielbiam i bardzo się cieszę, że mam swój egzemplarz.

W tym miesiącu przybyły do mnie dwadzieścia cztery książki, co pobiło wszystkie dotychczasowe rekordy. Poniżej pokazuję stos w całej swej okazałości.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka