Stosik: listopadowe zdobycze



Listopadowy stosik może i nie dorównuje październikowemu, ale i tak niesamowicie się cieszę z książek, które przywędrowały do mnie w tym miesiącu.


O książkach Reginy Brett sporo się nasłuchałam i postanowiłam zobaczyć, czy i na mnie wpłyną pozytywnie, dając mi motywację i siłę na cały rok. Nie uwierzycie, ale dwie książki po angielsku, czyli Will Grayson, Will Grayson i Dash & Lily's Book of Dares upolowałam po osiem złotych za każdą, na wyprzedaży u Angie z bloga Zrecenzujemy, ma jeszcze kilka polskich tytułów, po naprawdę, niskich cenach, więc zapraszam do niej klik. Ocalenie Callie i Kaydena wygrałam w konkursie, z czego bardzo się cieszę, ponieważ pierwszy tom bardzo mi się podobał i jestem niesamowicie ciekawa kontynuacji. Kolejnymi pozycjami są dwa pierwsze tomy trylogii Red Rising, czyli Złota Krew i Złoty Syn. Złotą Krew już kiedyś czytałam, ale z chęcią ją sobie odświeżę przed zabraniem się za długo wyczekiwaną kontynuację, która mam nadzieję, będzie równie genialna, co pierwszy tom. Zima koloru turkusu, to książka, której nie mogłam się doczekać i przeczytałam ją w jeden dzień, świetna kontynuacja, tak samo świetnego Lata koloru wiśni. Wybraną chcialam przeczytać już od dłuższego czasu, bo bardzo zaintrygował mnie opis i muszę przyznać, że książka jest niesamowita, a już wkrótce opowiem o niej trochę więcej. Girl Online i Girl Online w trasie, to egzemplarze finalne, które dotarły do mnie w tym miesiącu. O Zagubiono znaleziono, słyszałam wiele dobrego, więc nie mogę się doczekać lektury. Na koniec trafił do mnie piękny, ilustrowany Harry Potter, którego już uwielbiam, a ilustracje są naprawdę piękne.  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka