Celebrity Book TAG


Dzisiaj zaprezentuję Wam pierwszy na tym blogu Tag. Miałam zrobić jakiś już dawno, ale ciągle z tym zwlekałam i uzbierało się kilka nominacji, więc w najbliższym czasie będę zarzucała Was Tagami, ale bez przesady. Dzisiaj jest to Celebrity Book Tag, do, którego nominowała mnie Julka z Karmelowych Czytadeł, za co serdecznie Ci dziękuję, a więc zaczynamy!

1. Emma Watson - książka z piękną, kick-ass bohaterką


To tej kategorii idealnie pasuje Paige z Czasu Żniw, która sama potrafi o siebie zadbać, nie potrzebuje niczyjej pomocy i jest po prostu niesamowita. 





2. Ryan Gosling - książka z najgorętszym bohaterem męskim


Praktycznie w każdej książce znajduję bohatera, do którego zaczynam żywić cieplejsze uczucia. Nie wiem, czemu, ale nie lubię takich określeń jak gorący, to mnie po prostu drażni, ale do tej kategorii idealnie pasuje Daemon z serii, Lux, którą po prostu uwielbiam i bardzo Wam polecam.






3. Brangelina (Angelina Jolie i Brad Pitt) - ulubiona literacka para

 Nie byłabym sobą, gdyby w tym tagu nie pojawiła się Cassandra Clare. Dlatego właśnie oznajmiam Wam, że moją najukochańszą literacką parą( nie jedyną) jest Tessa i Will z Diabelskich Maszyn. Ile różnych emocji i uczuć wzbudziło śledzenie losów tej niesamowitej dwójki, ile śmiechu, wylanych łez, po prostu każdy powinien ją poznać. 

4. Shailene Woodley - niedawno odkryty autor, którego pokochałeś


Colleen Hoover gdzie podziewałaś się całe moje życie?








5. Josh Hutcherson - ulubiona krótka książka


 Nie mam jednej takiej książki, ale o kolejnej napiszę w innym punkcie, dlatego wspomnę tu o Charliem Stephena Chbosky'ego, pięknej i wzruszającej książce, traktującej o dojrzewaniu i zawieraniu pierwszych przyjaźni.







6. Dwayne Johnson - ulubiona gruba książka


Nie wiem, naprawdę nie wiem. Muszę Wam powiedzieć, że czytam głównie grube książki i mam tak wiele ulubionych, że nie potrafię wybrać jednej.

7. Leonardo DiCaprio - książka z najbardziej przykrą śmiercią


Wielki Gatsby co się tam działo!?









8. Kristen Stewart - najbardziej nudna książka


W wielu tagach widziałam w tym punkcie Zmierzch i zgadzam się z tym, ale żeby nie powtarzać napiszę tu o lekturze, a mianowicie Stary człowiek i morze. Przyznaję, że jest to wartościowa książka, ale i niesamowicie nudna. Mimo swojej niewielkiej objętości, mniej więcej sto stron, ciągnęła się niemiłosiernie, czytałam ją strasznie długo, a po






9. Ian Somerhalder i jego kot - książka przesłodzona


Nie pamiętam, żebym kiedykolwiek czytała taką książkę, więc ten punkt zostawię bez odpowiedzi.









10. Jennifer Lawrence - idealna książka lub seria


Do tej kategorii zalicza się niesamowicie dużo serii, trylogii i powieści. Serią, która według mnie jest genialna i idealna to Szklany Tron. Sarah J. Maas stworzyła niesamowitą historię, w której każdy kolejny tom przebija poprzedni, co może wydawać się niemożliwe, ale naprawdę tak jest. Natomiast dealną książką jest oczywiście Maybe Someday, powieść, którą pokochałam od pierwszych stron, do której nieustannie wracam i będę wracać, a więcej o niej tutaj.



To już koniec, mam nadzieję, że Wam się podobało. Nie nominuję nikogo konkretnego, ale jeśli macie ochotę, to serdecznie zapraszam Was do zrobienia tego tagu.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka