Stosik wakacyjny: sierpniowe zdobycze + podsumowanie sierpnia

Sierpień minął, rozpoczął się nowy rok szkolny, więc przyszedł czas na podsumowanie tego zeszłego miesiąca. Postanowiłam, że połączę sierpniowy stosik z podsumowaniem, ponieważ nie przyszło do mnie dużo książek, a większość z nich przeczytałam w sierpniu i nie widziałam sensu w pisaniu osobnego posta. Zacznijmy od sierpniowych zdobyczy.

Book Haul


1. i 2. - Piękna katastrofa i Chodząca katastrofa to książki, które otrzymałam od wydawnictwa Albatros do recenzji. Już je przeczytałam i na dniach powinny pojawić się recenzje, ale szczerze powiedziawszy to trochę się na nich zawiodłam.
3. i 4. Pół króla i Pół świata - w końcu udało mi się sięgnąć po wychwalanego Abercrombiego i jestem niesamowicie szczęśliwa, bo książki bardzo mi się podobały.
5. Lato koloru wiśni - potrzebowałam w wakacje lekkiej i przyjemnej książki i nie zawiodłam się na niej. Książka była niesamowita, ciągle się śmiałam, a czytało się ją tak niesamowicie szybko, że potrzebowałam tylko kilku godzin na jej przeczytanie. Recenzja na dniach.
6. Poza sezonem - w sierpniu otrzymałam również przedpremierowy egzemplarz nowej powieść Horsta, z czego tak bardzo się cieszę, bo ta książka również była genialna. Uwielbiam styl pisania tego autora i już nie mogę się doczekać innych jego powieści.

Podsumowanie sierpnia


Książki przeczytane w sierpniu: 6
Jak widzicie, w sierpniu nie przeczytałam dużo książek. W porównaniu do lipca mój wynik wygląda dość marnie. Dlaczego tak mało czytałam? Nie wiem czemu, ale nie miałam po prostu na to ochoty, ale zabrałam się za oglądanie seriali i odkryłam w tym miesiącu mój kolejny ulubiony serial, a mam na myśli Teen Wolfa <3 Kiedyś już zaczęłam go oglądać, ale przerwałam w połowie pierwszego sezonu, więc zaczęłam od początku i przepadłam, dlatego niedługo Wam o nim opowiem. Przepraszam, że nie komentowałam ostatnio Waszych postów na blogach. Starałam się śledzić wszystko na bieżąco, czytałam posty, ale nie komentowałam, więc postaram się to jak najszybciej nadrobić.

Garść informacji


Rozpoczął się nowy rok szkolny, więc posty nie będą pojawiały się tak często, jak w wakacje co jest sądzę oczywiste. Niestety w tym roku mam również beznadziejny plan i codziennie wracam późno do domu, a potem mam jeszcze zajęcia dodatkowe, ale będę strała się zamieszczać posty w miarę regularnie. Planuję zrobienie rozpiski postów, bo wtedy o wiele łatwiej będzie mi się trzymać terminów. Co o tym sądzicie? Nowe projekty i pomysły, o których pisałam w poście o zmianach zaczną jak przypuszczam wchodzić w życie w październiku bądź listopadzie. Od przyszłego miesiąca planuję również wprowadzić inny rodzaj podsumowań, więc to jak przypuszczam ostatni taki post. 

Jak minął Wam sierpień? Ile książek przeczytaliście? 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka