Stosik: wrześniowe zdobycze


Wrzesień już za nami, nauki coraz więcej, czasu brak, a do mnie przyszły kolejne książki i nie mam pojęcia, kiedy je przeczytam.

  1. Ender - Po Starterze miałam nadzieję na dobrą kontynuację, ale niestety miałam wrażenie, że autorka chciała na siłę zachwycić czytelnika, co jej się nie udało. 
  2. Chłopcy- Naczytałam się tak dużo pozytywnych opinii, że nie mogłam nie zdobyć tej książki. Jest to polski autor, więc mam pewne obawy, ale mam również nadzieję, że książka mi się spodoba.
  3. Ten jeden rok - Myślałam, że Gayle Forman wreszcie postanowiła napisać coś ciekawego, jednak jak zwykle zepsuła to beznadziejną kontynuacją.
  4. Opactwo świętego grzechu - Po Sekretnym życiu pszczół postanowiłam, że przeczytam inne książki tej autorki i tak właśnie otrzymałam egzemplarz przedpremierowy od Wydawnictwa Literackiego. Książkę już przeczytałam i naprawdę się zawiodłam, ponieważ po Sue Monk Kidd spodziewałam się czegoś lepszego.
  5. Silver. Powrót na wyspę skarbów - Niespodzianka od Wydawnictw SQN. Nie zamawiałam tej książki, ale znalazłam ją w paczce razem z Chłopcami. Na razie nie mam zamiaru się za nią zabrać, ponieważ nie czytałam jeszcze Wyspy skarbów, ale kiedyś na pewno to zrobię i dopiero potem sięgnę po Silver.
  6. Bliźniętaz lodu - Książka, która oczarowała mnie piękną okładką i interesującym opisem, a której wnętrze okazało się równie warte uwagi.
  7. Buntownik - Od dawna chciałam przeczytać jakąś książkę o smokach i mój wybór padł na dwa pierwsze tomy nowej serii Julie Kagawy.
  8. Talon - j. w
  9. Pamiętnik z mrówkoszczelnej kasety - Miałam nie kupować tej książki, naprawdę, ale nie mogłam się powstrzymać, gdy na stronie znak.com.pl była na nią przecena -74% i w rezultacie za książkę w twardej oprawie, której cena okładkowa wynosi prawie pięćdziesiąt złotych, zapłaciłam około trzynastu. Od dawna już chciałam poznać twórczość tego autora, a jego książki są tak pięknie wydane, że musiałam je mieć i strasznie się z tego powodu cieszę.
  10. Zimowa opowieść - j. w.  
Jakie książki zagościły na Waszych półkach w tym miesiącu? Które książki z mojego stosiku Was zainteresowały? Przypominam o konkursie, w którym do wygrania jest W sieci umysłów.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka