Stosik: Majowe zdobycze

 Dzisiaj zapraszam Was na Book Haul. W maju przywędrowało do mnie 14 książek i to jakich, więc nie będę przedłużała.

  1. "Próba Żelaza" - otrzymana od Wydawnictwa Albatros do recenzji. Książka niesamowicie mnie zaskoczyła, a więcej możecie poczytać tutaj.
  2. "Granice szaleństwa" - wygrana na loterii dla blogerów, do recenzji dla Wydawnictwa G+J.
  3. "Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu" - zakup własny. Czytałam całą serię, ale miałam ją z biblioteki, więc siłą rzeczy musiałam ją kupić. Książka z autografem autora.
  4. "Nethergrim. Otchłanny" - otrzymana na loterii dla blogerów, od Wydawnictwa Jaguar.
  5. "Prawie jak gwiazda rocka" - wygrana na fp Moondrive razem z pięknym kubeczkiem.
  6. "Niezgodna" - wygrana w konkursie na fp Ludzkiej Sokowirówki.
  7. "Czas Żniw" - genialna, wspaniała Samantha Shannon, które stworzyła coś niesamowitego, a więcej tutaj. Egzemplarz do recenzji od Wydawnictwa SQN.
  8. "Maybe Someday" - zakup własny na Warszawskich Targach książki, a moją nie - recenzje możecie przeczytać tutaj.
  9. "Księżyc nad Bretanią" - jw.
  10. "Malfetto. Mroczne piętno" - Egzemplarz do recenzji od Wydawnictwa Zielona Sowa.
  11. "Córka Zjadaczki Grzechów" - jw.
  12. "Następczyni" - otrzymana na loterii dla blogerów, od Wydawnictwa Jaguar, już przeczytana, więc recenzja powinna pojawić się na dniach
  13. "Endgame. Wezwanie" - do recenzji od Wydawnictwa SQN. Ksiązka, okazała się miłym zaskoczeniem, a recenzja tutaj.
  14. "Obca" - wygrana w konkursie, tak bardzo się ucieszyłam, kiedy dostałam wiadomość i nie mogę doczekać się lektury.
Które książki czytaliście? Które mi polecacie i po które powinnam sięgnąć w pierwszej kolejności?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka