Stosik wakacyjny: Lipcowe zdobycze



Czas na pierwszy wakacyjny stosik, czyli książki, które przybyły do mnie w lipcu.

  1. Przypadki Callie i Kaydena - tak bardzo chciałam przeczytać tę książkę, już od czasu premiery i udało mi się ją wygrać w konkursie, z czego bardzo się cieszę, bo naprawdę mi się podobała.
  2. Stalowe serce - ostatnio wszyscy zaczytują się w Sandersonie, więc stwierdziłam, że ja też spróbuję i jeśli pisze on takie same powieści fantastyczne to chyba znalazłam autora mojego życia.
  3. Pieśń Kwarkostwora - kolejny tom przygód Jennifer Strange, tak jak i poprzedni pełen humoru i magii, a więcej napiszę Wam wkrótce.
  4. Blackout - finał genialnej trylogii dzięki której przekonałam się do zombie.
  5. Deadline - drugi tom Przeglądu Końca Świata.
  6. Ten jeden dzień - postanowiłam dać Gayle Forman drugą szansę po jej dwóch poprzednich książkach, które nie za bardzo mi się podobały i nie żałuję, bo historia Allyson okazała się genialna.
  7. Nadchodzi ogień - trzeba sprawdzić, jak aktorka poradziła sobie z napisaniem książki. Prawda?
  8. Sekretne życie pszczół - piękna i wzruszająca historia, która całkowicie mnie oczarowała, co jest dość dziwne, bo kiedyś nie przepadłam za literaturą piękną, ale w końcu się przekonałam i nie mogę się doczekać, kiedy sięgnę inne książki z tego gatunku, w tym po Czarne skrzydła i Opactwo świętego grzechu tej autorki.
  9. Kiedy nadejdą dobre wieści - ostatnio zauważyłam, że czytam wszystko oprócz kryminałów, więc pora to zmienić. Nie czytałam jeszcze żadnej książki tej autorki, ale podobno jest świetna i piszę niesamowicie, więc nie mogę doczekać się lektury.
  10. Miasto cieni - bardzo dobra kontynuacja Osobliwego domu pani Peregrine. Już nie mogę doczekać się finału tej trylogii, jestem niesamowicie ciekawa zakończenia i mam nadzieje, że trzecia część będzie równie dobre, jeśli nie lepsze niż dwa poprzednie tomy.
  11. Książka bez sensu -  bardzo lubię Alfiego, tak samo jak jego filmiki, więc nie mogłam sobie odpuścić sięgnięcia po jego książkę, która nie jest typową lekturą do czytania.
Które książki czytaliście, a które chcielibyście przeczytać? Jakie tytuły w tym miesiącu do Was dotarły?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka