Czytelnicze podsumowanie lutego


Nadal nie mogę uwierzyć, że to już marzec. Dopiero, co świętowaliśmy nowy rok, a już dwa pierwsze miesiące zleciały, nie wiadomo, kiedy. Mimo że w lutym miałam ferie nie przeczytałam, aż tak wielu książek, mimo wszystko luty prezentuje się znacznie lepiej niż styczeń. Co zatem przeczytałam w styczniu?

Książki przeczytane:

1. Badacz potworów- Rick Yancey 
2. Więzień labiryntu- James Dashner
3. Król uciekinier- Jennifer A. Nielsen 
4. Monument 14 Wściekły wiatr- Emmy Laybourne
5. Heir of fire- Sarah J. Maas (w oryginale)
6. Brudny szmal- Dennis Lehane
7. Złota skóra- Carla Montero 
8. ZbuntowaniC.J. Daugherty

Książki zrecenzowane:

1. Badacz potworów- Rick Yancey
2. Król uciekinier- Jennifer A. Nielsen
3. Monument 14 Wściekły wiatr- Emmy Laybourne
4. Brudny szmal- Dennis Lehane
5. Złota skóra- Carla Montero

Dodatkowo:

 Książka vs film- Więcień labiryntu James Dashner

Najlepsza książka miesiąca luty to: Heir of fire!!!
Książkowe zaskoczenia: Złota skóra

Krótka notka

Luty minął mi bardzo przyjemnie, przynajmniej pierwsza połowa, ponieważ miałam ferie i dużo czasu na czytanie. Natomiast druga połowa prezentowała się znacznie gorzej z powodu nawału sprawdzianów i prac domowych po tychże  feriach. Jednak w tym miesiącu blog nareszcie zaczął funkcjonować, z czego bardzo się cieszę, już znalazł się mały krąg osób czytających moje wpisy i mam nadzieję, że z czasem będzie coraz większy, dziękuję za to, że mnie czytacie i życzę czytelniczego marca!!! 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka