Podsumowanie miesiąca: marzec

(źródło)

Kolejny miesiąc za nami, a u mnie po staremu. Nadal czytam, nadal piszę i staram się więcej oglądać. A co takiego czytałam i oglądałam?


Książki przeczytane w marcu:

1. Złota skóra Carla Montero
2. Próba ognia Josephine Angelini
3. The Jewel Amy Ewing
4. Love, Rosie Cecelia Ahern
5. Arlin Adrian Atamańczuk
6. Zaginiona dziewczyna Gillian Flynn
7. Wielki Gatsby F. Scott Fitzgerald
8. Akademia Dobra i Zła Soman Chanini
9. Czerwona królowa Victoria Aveyard

Filmy obejrzane w marcu:

1. Zbuntowana 

 Inne posty:

1. Liebster Blog Award
2. Rozmawiamy: Spoilery 
3. Rozmawiamy: Ustawa o "jednolitej cenie książki"


Co działo się w tym miesiącu?

Marzec minął mi błyskawicznie, dopiero co było Boże Narodzenie, a tu już Wielkanoc. Jestem jednak bardzo zadowolona z ilości książek, które przeczytałam w tym miesiącu. Gorzej prezentuję się na tle filmów i seriali, ponieważ w tym miesiącu poszłam tylko do kina na Zbuntowaną i obejrzałam kilka odcinków Shameless, więc mam nadzieję, że w kwietniu się poprawię.

Jak minął Wam marzec? Jakie książki szczególnie przypadły Wam do gustu? Co polecacie?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka