Podsumowanie miesiąca: czerwiec

http://someculturewithme.blogspot.com/2015/07/podsumowanie-miesiaca-czerwiec.html
Dziś, jak co miesiąc przychodzę z podsumowaniem miesiąca, który nareszcie się skończył, a ja mogę w końcu rozpocząć dwa miesiące wypełnione czytaniem, wyjazdami i lenistwem. Czerwiec był jak dotąd najlepszym miesiącem od początku roku i to nie tylko pod względem czytelniczym.


Liczba książek przeczytanych w czerwcu: 12!
Inne posty:
Najlepsza książka: Pułapka uczuć, Malfetto. Mroczne piętno, Zakon Mimów
Najgorsza książka: Córka zjadaczki grzechów 

Co jeszcze działo się w czerwcu?

Cały miesiąc minął mi niesamowicie szybko. Nie mogę napisać, że przyjemnie, bo był to również czas poprawiania i wystawiania ocen. Miałam jednak bardzo sporo czasu na czytanie, co widać po liczbie książek na ten miesiąc, który pod względem czytelniczym okazał się najlepszy. Pod koniec czerwca wróciła mi również chęć na oglądanie seriali, co niedługo na pewno zauważycie na blogu. Zostałam też redaktorką w Redakcji Essentia, gdzie serdecznie Was zapraszam, tam również pojawiają się moje recenzje. Nawiązałam także współpracę z Wydawnictwem IUVI i Nasza Księgarnia.

Jak Wam minął maj? Co porabialiście? Ile książek przeczytaliście?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zatracona w słowach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka